среда, 13 мая 2020 г.

14 травня

УКРАЇНСЬКА  МОВА
ТЕМА:Розрізняю  текст.
Текст  опис.Текст  розповідь.

1.Вчимося  розрізняти  тексти.
Відео  слухаємо тільки  7хв. (до  вправи 2)
  

                            



Опис-це   текст,у  якому  щось або  хтось 
 описується. (Який? предмет)

Розповідь-це текст,у  якому  про  щось  розповідається.

2.Спиши  текст-опис (впр1 ст131 -перший)
-Підкресли  прикметники  хвилястою  лінією.
 Зверни  увагу!Прикметники  допомогли  нам  описати  котика.(який?...)

3.Спиши  текст -розповідь.
(впр 1 ст131)Підкресли  дієслова  двома  лініями.
-Зверни  увагу!Дієслова  допомогли нам
розповісти про котика. 

Молодець!Зроби зарядку  для  очей! 



  


МАТЕМАТИКА
ТЕМА:Таблиця  множення 9(закріплення)

1.Повтори  таблицю множення 9



2.Обчисли:
(36-34)⋅9=    9⋅(43-38)=
65-9·5=      80-9⋅4=
9⋅(21-17)=    29+9⋅6=
(90-87)⋅9=    9⋅(32:8)=
  9⋅9-8=         9⋅(56:8)=   

3.Задача №913
(подібна  задача  була  на  попередньому  уроці)
 Чоловічих-3к.-по9гудз.
 Дитячих-2к-по 9гудз.
 -Постав фігурну  дужечку}

4.Запиши  вирази і  обчисли №908
ПАМ'ЯТКА:
                    
                        ЧИТАННЯ
ТЕМА:Сторінками  журналів.Школа  економіки.
1.У  журналі  "Джміль",окрім  тем з  мистецтва,є  рубрика  "Школа  економіки"
Дізнайся,звідки  з'явилися гроші?
               
2.Прочитай  тексти  на ст126-127
-"Наша  гривня"
-"Чому  грошей  не  може  бути  скільки  завгодно?"
-"Товар  і  покупець"

3.Поміркуй  над  смислом  виділеного  речення( ст 127)
У  житті  є  речі,котрим  не  можна  скласти  ціну і  не  можна  продати.
Поділись своїми  думками  з  рідними.



Комментариев нет:

Отправить комментарий