УКРАЇНСЬКА МОВА
ТЕМА:Розрізняю текст.
Текст опис.Текст розповідь.
1.Вчимося розрізняти тексти.
Відео слухаємо тільки 7хв. (до вправи 2)
Опис-це текст,у якому щось або хтось
описується. (Який? предмет)
Розповідь-це текст,у якому про щось розповідається.
2.Спиши текст-опис (впр1 ст131 -перший)
-Підкресли прикметники хвилястою лінією.
Зверни увагу!Прикметники допомогли нам описати котика.(який?...)
3.Спиши текст -розповідь.
(впр 1 ст131)Підкресли дієслова двома лініями.
-Зверни увагу!Дієслова допомогли нам
розповісти про котика.
Молодець!Зроби зарядку для очей!
МАТЕМАТИКА
ТЕМА:Таблиця множення 9(закріплення)
1.Повтори таблицю множення 9
2.Обчисли:
(36-34)⋅9= 9⋅(43-38)=
65-9·5= 80-9⋅4=
9⋅(21-17)= 29+9⋅6=
(90-87)⋅9= 9⋅(32:8)=
9⋅9-8= 9⋅(56:8)=
3.Задача №913
(подібна задача була на попередньому уроці)
Чоловічих-3к.-по9гудз.
Дитячих-2к-по 9гудз.
-Постав фігурну дужечку}
4.Запиши вирази і обчисли №908
ПАМ'ЯТКА:
ЧИТАННЯ
ТЕМА:Сторінками журналів.Школа економіки.
1.У журналі "Джміль",окрім тем з мистецтва,є рубрика "Школа економіки"
Дізнайся,звідки з'явилися гроші?
2.Прочитай тексти на ст126-127
-"Наша гривня"
-"Чому грошей не може бути скільки завгодно?"
-"Товар і покупець"
3.Поміркуй над смислом виділеного речення( ст 127)
У житті є речі,котрим не можна скласти ціну і не можна продати.
Поділись своїми думками з рідними.
ТЕМА:Розрізняю текст.
Текст опис.Текст розповідь.
1.Вчимося розрізняти тексти.
Відео слухаємо тільки 7хв. (до вправи 2)
описується. (Який? предмет)
Розповідь-це текст,у якому про щось розповідається.
2.Спиши текст-опис (впр1 ст131 -перший)
-Підкресли прикметники хвилястою лінією.
Зверни увагу!Прикметники допомогли нам описати котика.(який?...)
3.Спиши текст -розповідь.
(впр 1 ст131)Підкресли дієслова двома лініями.
-Зверни увагу!Дієслова допомогли нам
розповісти про котика.
Молодець!Зроби зарядку для очей!
ТЕМА:Таблиця множення 9(закріплення)
1.Повтори таблицю множення 9
2.Обчисли:
(36-34)⋅9= 9⋅(43-38)=
65-9·5= 80-9⋅4=
9⋅(21-17)= 29+9⋅6=
(90-87)⋅9= 9⋅(32:8)=
9⋅9-8= 9⋅(56:8)=
3.Задача №913
(подібна задача була на попередньому уроці)
Чоловічих-3к.-по9гудз.
Дитячих-2к-по 9гудз.
-Постав фігурну дужечку}
4.Запиши вирази і обчисли №908
ПАМ'ЯТКА:
ЧИТАННЯ
ТЕМА:Сторінками журналів.Школа економіки.
1.У журналі "Джміль",окрім тем з мистецтва,є рубрика "Школа економіки"
Дізнайся,звідки з'явилися гроші?
2.Прочитай тексти на ст126-127
-"Наша гривня"
-"Чому грошей не може бути скільки завгодно?"
-"Товар і покупець"
3.Поміркуй над смислом виділеного речення( ст 127)
У житті є речі,котрим не можна скласти ціну і не можна продати.
Поділись своїми думками з рідними.
Комментариев нет:
Отправить комментарий