МАТЕМАТИКА
ТЕМА:Таблиця ділення на 7
1.Вивчи таблицю ділення на7
2. Обчисли
90-56:7= 42:7+4·9=
14:7+6·6= 53-35:7=
72- 28:7= 21:7+5·9=
45+63:7= 54:6+3·9=
3.Знайди значення виразу №847
Якщо с=6,то12+12:с=12+12:6=
Якщо с=3,то...
Якщо с=4,то...
4.Задача №839
Морква-9грн
Цибуля-18грн
-Не забудь поставити дужечку порівняння↕️
5. Знайди периметр трикутика і прямокутника №850
Записуй так:
Рᇫ=...см+...см+...см =...см
Р ߛ=(....см+ ...см)·2=....см
Молодець!!!А тепер відпочинь.
Зроби гімнастику для очей.
***********************************
УКРАЇНСЬКА МОВА
ТЕМА:Встановлення звя'зку слів в реченні.
1.Запиши речення.Перетвори його на спонукальне.
Зразок:
Треба берегти кожну хвилину.(Р)
(Пояснення :у реченні розповідається про те, що треба берегти кожну хвилину)
Бережи кожну хвилину!(С)
(Пояснення:у реченні просять(закликають) берегти кожну хвилину)
Діти охайно пишуть у зошитах.(..)
Діти, пишіть ... .. ... !(..)
Люди оберігають природу.(..)
Люди, оберігайте ... ! (..)
2.Пригадайте все , що знаєте про речення:
3.Пошир речення за питаннями.
Виконай вправи 1, 2, 3. (ст.122)
Це відео тобі допоможе.(якщо буде потрібно,став відео на паузу)
ДЯКУЮ!!! ЧУДОВА РОБОТА!!!
*******************************
ЧИТАННЯ
ТЕМА:Володимир Лучук "Тільки мама"
1.Прочитай вірш В.Лучука "Тільки мама"
ст.119
2.Дай відповіді на питання:
-Між ким відбулася розмова?
-З яким почуттям мама будить,
повчає?
3.Потренуйся читати вірш виразно.
Спробуй передати інтонацією слова
мами та сина.
4.Дай відповіді на питання після вірша.
5. Перевір себе за допомогою тесту. І я побачу , як уважно ти читав.
(до 30квітня 20 год)
ТЕМА:Таблиця ділення на 7
1.Вивчи таблицю ділення на7
2. Обчисли
90-56:7= 42:7+4·9=
14:7+6·6= 53-35:7=
72- 28:7= 21:7+5·9=
45+63:7= 54:6+3·9=
3.Знайди значення виразу №847
Якщо с=6,то12+12:с=12+12:6=
Якщо с=3,то...
Якщо с=4,то...
4.Задача №839
Морква-9грн
Цибуля-18грн
-Не забудь поставити дужечку порівняння↕️
5. Знайди периметр трикутика і прямокутника №850
Записуй так:
Рᇫ=...см+...см+...см =...см
Р ߛ=(....см+ ...см)·2=....см
Молодець!!!А тепер відпочинь.
Зроби гімнастику для очей.
УКРАЇНСЬКА МОВА
ТЕМА:Встановлення звя'зку слів в реченні.
1.Запиши речення.Перетвори його на спонукальне.
Зразок:
Треба берегти кожну хвилину.(Р)
(Пояснення :у реченні розповідається про те, що треба берегти кожну хвилину)
Бережи кожну хвилину!(С)
(Пояснення:у реченні просять(закликають) берегти кожну хвилину)
Діти охайно пишуть у зошитах.(..)
Діти, пишіть ... .. ... !(..)
Люди оберігають природу.(..)
Люди, оберігайте ... ! (..)
2.Пригадайте все , що знаєте про речення:
Виконай вправи 1, 2, 3. (ст.122)
Це відео тобі допоможе.(якщо буде потрібно,став відео на паузу)
*******************************
ЧИТАННЯ
ТЕМА:Володимир Лучук "Тільки мама"
1.Прочитай вірш В.Лучука "Тільки мама"
ст.119
2.Дай відповіді на питання:
-Між ким відбулася розмова?
-З яким почуттям мама будить,
повчає?
3.Потренуйся читати вірш виразно.
Спробуй передати інтонацією слова
мами та сина.
4.Дай відповіді на питання після вірша.
5. Перевір себе за допомогою тесту. І я побачу , як уважно ти читав.
(до 30квітня 20 год)
Комментариев нет:
Отправить комментарий