УКРАЇНСЬКА МОВА
ТЕМА:СПОНУКАЛЬНІ РЕЧЕННЯ
1.Повтори!
Запиши речення і до нього побудуй
2 питальних:
Ведмідь зимує у барлозі.
Хто.........?
Де...........?
2.Сьогодні ти дізнаєшся-
Яке речення називається спонукальним.
СЛОВНИК:
Спонукати-змушувати,просити,заохочувати
3.Вивчи правило ст.117
4.Запиши всі речення і скажи ,як вони називаються .(впр.1 ст.117)
5.Запиши ВСІ речення (впр.4 ст117)
У дужках познач,яке воно...(розповідне,питальне,спонукальне)
ЗРАЗОК:
Чи любиш ти читати книжки?-(питальне)
Чудова робота! А тепер-відпочинь!
********************************
МАТЕМАТИКА
ТЕМА:ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ НА 6.
ЗАДАЧІ НА РІЗНИЦЕВЕ ПОРІВНЯННЯ.
1.Запиши тільки відповіді.№802
ЗРАЗОК:
48, 36,..., ...
2.Сьогодні ми будемо розв'язувати складені задачі на різницеве порівняння .
-Давайте пригадаємо 1 клас!
Задачі на різницеве порівняння
ПРАВИЛО ***
на різницеве порівняння. №803
1) Дізнайся,скільки було сливового компоту?
2)А тепер порівняй: на скільки більше сливового,ніж персикового компоту?( користуйся ПРАВИЛОМ***)
3) Відповідь: на ..... літрів більше.
4.Закріпи свої вміння. Задача №807
(за зразком попередньої)
Фруктів- 3 ящ. по 6кг
Овочів - 12кг
Уважно прочитай питання і намалюй порівняльну дужку ↕️
1) Дізнайся скільки було фруктів?
2 ) Дізнайся на скільки більше було фруктів?
(користуйся правилом***)
3).Відповідь: на ...кг більше було ...... .
5Обчисли***
6·9 - 6·6=
(50-2) - (30-4)=
45: 5:3 +79=
Дякую за старанність!!!
*********************************
ЧИТАННЯ
ТЕМА: ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ
"ПЕРЕКИНУТА ШПАКІВНЯ"(ст.116)
1.Послухай вірш "Перекинута шпаківня"
-Які почуття викликав у тебе вірш?
2.Прочитай вірш самостійно ст.116
-Яка біда трапилась зі шпаченятами?Чому?
3.Тренуйся виразно читати вірш(3 рази)
*********************************
Комментариев нет:
Отправить комментарий